چنانچه دو یا چند نفر بخواهند شرکتی تاسیس کنند که بار مسئولیتی زیاد برای آنها نداشته باشد. باید شرکت خود را با مسئولیت محدود به ثبت برسانند.

در شرکت با مسئولیت محدود هر یک از شرکا تا میزان سرمایه خود در قروض و تعهدات شرکت متعهد می شود.در اسم شرکت باید عبارت “با مسئولیت محدود” حتما ذکر شود و در ضمن نباید اسم هیچ یک از شرکا نام برده شود.



.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت مسئولیت محدود
۱-کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه افراد(اعضای هیئت مدیره، موسسین، سهامداران، بازرسین)

۲- گواهی عدم سوء پیشینه(کلیه اعضاء و بازرسین)

۳-تکمیل مفاد قرارداد (آدرس شرکت و سکونت و کد پستی- سرمایه شرکت- لیست اعضا و سهامداران- درصد سهام و سهم الشرکه و سمت ها- موضوع فعالیت- لیست اسامی (حداقل ۵ مورد اسم ۳ سیلاب خاص)

۴-امضا و تأیید اوراق شرکت

آنچه باید درباره ثبت شرکت مسئولیت محدود بدانید!!!
شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود
همانطور که میدانید شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود بیشترین آمار ثبت شدن را در بین انواع شرکت ها دارا می باشند.
در مقاله زیر با شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود بیشتر آشنا می شویم.

شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود
مدارک لازم جهت ثبت شرکت مسئولیت محدود
در مقاله زیر لیستی از تمامی مدارک لازم برای ثبت شرکت مسئولیت محدود را بررسی می کنیم.

مدارک جهت ثبت شرکت مسئولیت محدود
این نوع شرکت مناسب شما نیست؟
اگر با مطالعه ی شرایط این نوع شرکت متوجه شدید این نوع شرکت مناسب شما نیست پیشنهاد بعدی ما به شما شرکت سهامی خاص است.

ثبت شرکت سهامی خاص
مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود چگونه است؟
مرحله اول:
عقد قرارداد

شما می توانید قرارداد «ثبت شرکت مسئولیت محدود» خود را به صورت تلفنی، حضوری، آنلاین منعقد نمایید.

مرحله دوم:
تکمیل مدارک

جهت انجام سریع و به موقع ثبت شرکت تان می بایست مدارک مورد نیاز را در کوتاه ترین زمان تکمیل و به کارشناس تکمیل مدارک تحویل دهید.

جهت سهولت کار می توانید مدارک خود را از طریق سامانه مشتریان ارسال کنید

مرحله سوم
تأیید نام

در این مرحله نام های پیشنهادی شما (با رعایت اولویت) به اداره مربوطه ارسال می شود و چنانچه مطابق با شرایط زیر باشد یک نام برای شرکت تان تأیید می شود.

 

نکات انتخاب نام
چند نام با توجه به اینکه:الف– نام خارجی نباشدب- سابقه ثبت نداشته باشدپ- دارای معنا ومفهوم باشدت- بافرهنگ اسلامی مطابقت داشته باشد  انتخاب و به واحد تعیین نام اداره ثبت شرکتها مراجعه و مسئول مربوطه با بررسی نام های ارائه شده نسبت به انتخاب و تعیین نام اقدام و نام تعیین شده را در روی برگ اظهارنامه قید می نماید و سپس اخذ موافقت از مسئولین اداره ثبت شرکتها درخصوص نام تعیین شده به عمل آید و این نام باید در واحد تعیین نام ثبت دفتر شود.
مرحلــــه چهارم
امضای اوراق

در این مرحله می بایست تقاضانامه و وکالت نامه توسط کارفرما تأیید شود.

مرحله پنجم
تشکیل پرونده

مدارک توسط کارشناس جهت تشکیل پرونده به اداره مربوطه تحویل می شود و در دبیرخانه ثبت می شود.

مرحله ششم
کارشناسی

کارشناس اداره ثبت با توجه به مدارک ارسالی موجود، پرونده را کارشناسی و اعلام نظر می کند. در صورت اخطار احتمالی، پرونده مجدد از سوی کارشناسان رفع نقص می شود.

مرحله هفتم:
تحویل اسناد شرکت

شرکت شما ثبت شده است

 پس از پایان کار، به کارشناس تحویل مدارک مراجعه می نمایید و موارد زیر را دریافت می کنید

تقاضانامه، شرکت نامه، اساسنامه، صورتجلسه هیئت مدیره و آگهی تأسیس

پرسش های پر تکرار در زمینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود